top of page

De Lemen Hut groep

OpenbaarĀ·8 leden

Ik wil subsidies begrijpen?

Beste mensen, wij wonen in een wat oudere woning met overal nog enkel glas. De stookkosten rijzen inmiddels echt de pan uit en we willen nu eindelijk de overstap maken naar hoogrendementsglas. Ik weet dat er regelingen zijn vanuit de overheid om burgers financieel te ondersteunen bij het verduurzamen van hun eigen woning. Het probleem is dat ik vreselijk opzie tegen al het papierwerk en de ingewikkelde formulieren die je online moet invullen. Weet iemand hoe ik dit als gewone burger het beste kan aanpakken zonder uren te verliezen aan administratieve rompslomp?

4 weergaven
Andrew Zarudnyi
Andrew Zarudnyi
16 uur geleden

Hoi Daan, dat is een heel herkenbare frustratie! Gelukkig hoef je dat tegenwoordig niet meer helemaal zelf uit te zoeken. Je kunt de heel eenvoudig regelen via de website van Simpel Subsidie. Zij hebben een digitaal platform ontwikkeld dat speciaal is ingericht voor particulieren. Je hoeft alleen maar je facturen en een paar foto's van de installatie te uploaden, en hun experts controleren en verzorgen de volledige aanvraag voor je. Het bespaart je een hoop stress en je weet zeker dat het goed gebeurt.

Edited
bottom of page